Известие

Collapse
No announcement yet.

Нашите коли прекрасни и тяхното качество отвратително

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
    Ма ти си виждал сигурно JTS - кво представлява .
    Ма ти да знаеш не да чуеш некъде или прочетеш .
    Според статистиките този матор е с пъти по малко ядове от ТС .
    А това че олигофрените не спазват препоръките на производителя и моторите гърмът на 20 000 е друг въпрос.
    Олигофр са БГ сервиза и оттам та твойто мнение лови некъв дикиш
    Ще съм много радостен ако наистина си прав, че от такива "здрави" двигатели имиджа на марката е тотално сринат, и дърпа надолу цените дори и на доказано читавите дизелови моторизации.
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
      следващата седмица отивам в сервиза с 9 оплаквания - все бели кахъри, нищо фрапиращо като окачване, двигател и т.н.

      предимно проблеми със сголбката на интериора, но най-основното е за боята, която е дроб сърма а на всичкото отгоре след пребоядисване на задни врати, преден капак и предни и задни калници ЦВЕТОВЕТЕ са различни от оригиналните - на предните врати, на тавана и на задния капак ... явно с лака са се изложили ...

      исках да питам, че досега с колите са се занимавали други хора - гаранцията от деня, в който са ми дали ключовете от дилъра или от дара на първа регистрация важи ?
      Същите ядове ги има и баща ми в тоя сервиз... не целят цветовете и това си е! Вече втори път го правят различен
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
      BMW 328i

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Ще съм много радостен ако наистина си прав, че от такива "здрави" двигатели имиджа на марката е тотално сринат, и дърпа надолу цените дори и на доказано читавите дизелови моторизации.
        Въобще не вярно, че бензиновите двигатели сриват името на марката.Кажи ми кой сериозен източник е изказал това мнение? Ауто Билд например.Оплакванията са от най различно естество, но като цяло проблеми с двигателите са не са нещо съществено.При бензиновите изтъкват проблеми с ангренажа, тоест е добре да се сменя навреме, а с дизелите с турбините на дизеляка.Общите проблеми идат от други, общо взето дребни, но досадни източници.
        А това че някой, като си купи алфа решава да кара с 220 км и понякога му гръмва двигателя нищо не значи.
        Last edited by fred; d.m.y г., 09:25.
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #64
          Аз пък да Ви кажа... всичко след 1996г. ( да кажем ) е бом-бок!
          Няма какво да спорим... не е само Алфа... BMW , Ауди , Mercedess , Nissan , Honda , Toyota....
          Здравината и прословутото качество си заминаха след прекратяването на модели , като примерно Audi 80 Б4 ( примерно - пак казвам)

          Кога ще видите мерцедес милионник произведен 2007-ма, без да е сменен половината да не кажа целия ?

          Не спорете за Дизела и бензина.... няма смисъл.
          Аз като съм фен на бензина.... не мога да карам дизел ли.... или не съм карал ли.... или обратното.

          Comment


          • #65
            Това си е така, правилно
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #66
              А колко от колите ни са чисто нови бре хора?
              Кой от нас знае как е издевателствано в/у тях от първите собственици?
              Ей тия дни няколко колеги и приятели с различни марки изреваха... уж перфектната кола 2 ра употреба или гори канче масло на 100 или има други ядове.
              Та за качеството при повечето от нас всичко зависи от това що за стока е бил първия собственик.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #67
                Това е така, ама да ен изместваме темата - тук изреваха колеги с коли от магазина.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #68
                  Е то, че след 1996 - 2000 ... всичко е ширпотреба е повече от ясно.
                  И това важи не само за автомобилите, цялата икономика се преориентира да произвежда боклуци, че да си купуваме нови по-често.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #69
                    вярно е

                    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                    Е то, че след 1996 - 2000 ... всичко е ширпотреба е повече от ясно.
                    И това важи не само за автомобилите, цялата икономика се преориентира да произвежда боклуци, че да си купуваме нови по-често.

                    абсолютно си прав.до 2004 докато бях у австрия,наблюдавах кво се предлага от всички автопроизводители щото колите са ми тръпка,марката няма значение.от служебни коли,от приятели и колеги дето си взимаха нови коли,ами от 96-та нагоре нямат нищо общо с 88-92г.те затва и немците изградиха имич заради качеството на продуктите си,но и те вечи са пълен боклук имат съштите проблеми по колите си както италианските.
                    с един австриец,живееше в германия,много пъти сме си говорили на темата,че и у тях хората се увличат по евтиното,за тва и японци и корейци им напълниха пазара с тяхни коли.щото ако немеца предлага голф базово оборудване без нищо,то японци и корейци предлагаха за тая цена и клима и ел.пакети и всикви глезотии.и тяхното мислене се промени,вика що да не взема по-евтиното има всичко(а тяхните котури и климатика им се доплащаше)има и 3г гаранция или 100 000 и след 4-5г ще си купя друга по-нов модел по-хубава.
                    отделно коментирахме дали като си изнесат заводите навън качеството ще се запази.той беше твърдо убеден,че само немците имат психиката да работят качествено.викам му ами нали има лицензи,кво като е навънка завода то се прави по лиценз,знаят се суровини и качество,е да ама не.той се оказа прав всички правят боклук за да си купиш пак.
                    тъжно найстина,аз затва и не обвинявам италянките две ги имам,ми като се счупи правя сам няма сервиз.кат нямам пари се примирявам и ходя пеш.
                    brava 1.4 sx
                    alfa 156 1.8

                    Comment


                    • #70
                      За здравината вече няма какво да коментираме всичко е ясно когато един най-обикновен Мерцедес си преварти киометража само с елементарна подръжка и дребни неща в днешно време тогава ще говорим за здравина,но мисля че няма да стигнем до този момент.Другото което мен ме ядосва е че като кажа на някой с едно БМВ 318 (примерно) че карам Алфа и се почва как за нищо не става ли как само се чупят,но никой не смята че с тая Алфа 145 1.4ТС го минавам с една кола при състезание нищо че той е с 1.8 мотор,че в тва БМВ подлакътника го имат за ебати екстрата и накрая за таван то било струвало 5 бона (примерно) и е 92 година а аз съм купил алфата за 2000лв и е 99 година еми мерси предпочитам да не карам най-здравата кола на света.И накрая се опитват да убедят мен как съм се прекарал .Лошото е че това че преди 30 години немците са правили здрави коли и всички си мислят,че и сега като си купят нова немска кола и няма да пипнат по нея в близките 300000км.Така че аз предпочитам да си карам "чупливите" Алфи пред някой ултра мощен и здрав немски автомобил и да ме минават с най-слабия мотор на Алфа.Затова съм и против VW да ни купат после голфаджите да ми обясняват че добре че са ни купили,че преди това тия Алфа за нищо не са ставали.Или да казват 145 2.0 GTI
                      Алфа Ромео 145 1.4ТС

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от marto92 Покажи съобщение
                        За здравината вече няма какво да коментираме всичко е ясно когато един най-обикновен Мерцедес си преварти киометража само с елементарна подръжка и дребни неща в днешно време тогава ще говорим за здравина,но мисля че няма да стигнем до този момент.Другото което мен ме ядосва е че като кажа на някой с едно БМВ 318 (примерно) че карам Алфа и се почва как за нищо не става ли как само се чупят,но никой не смята че с тая Алфа 145 1.4ТС го минавам с една кола при състезание нищо че той е с 1.8 мотор,че в тва БМВ подлакътника го имат за ебати екстрата и накрая за таван то било струвало 5 бона (примерно) и е 92 година а аз съм купил алфата за 2000лв и е 99 година еми мерси предпочитам да не карам най-здравата кола на света.И накрая се опитват да убедят мен как съм се прекарал .Лошото е че това че преди 30 години немците са правили здрави коли и всички си мислят,че и сега като си купят нова немска кола и няма да пипнат по нея в близките 300000км.Така че аз предпочитам да си карам "чупливите" Алфи пред някой ултра мощен и здрав немски автомобил и да ме минават с най-слабия мотор на Алфа.Затова съм и против VW да ни купат после голфаджите да ми обясняват че добре че са ни купили,че преди това тия Алфа за нищо не са ставали.Или да казват 145 2.0 GTI
                        абсолютно си прав колега,а и когато купуваш кола сам си я избираш никой не те насилва.да не цапам темата,но преди да купя фиата нищо не знаех за италянките,купих го щото ми хареса и всичко по него си работеше идеално.5месеца слид като го взех в ст.загора се напълни с брави.сега имим и 156-ца.
                        brava 1.4 sx
                        alfa 156 1.8

                        Comment


                        • #72
                          Аз имам 156 1.8 ТС от 9 месеца и съм много доволен,въобще не съжалявам.Имаше едно БМВ на същата цена,седнах в БМВ-то,седнах в Алфата и си тръгнах с нея.Жената кара Фиат Брава 1.6 от година и половина.И на двете смених само задължителните консумативи + гуми.До нас има сервиз поне от 5 г. и досега там италианска кола не съм видял.Съвсем безпристрастно го казвам.Имам приятели и с Мерцедеси,Ауди и всякакви други.Всички имат проблеми много сходни с нашите.Който казва че неговата марка е най-най за мене е комлексар.Дъщерята кара старото Жигули и като и мине мерака ще и купя някоя алфичка или фиатче.А на кандидат зетя съм казал да сменя Голфа по най-бързия начин.Дано нещо не съм оспамил темата.
                          Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 20:11.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #73
                            Бе наскоро я загледах как върви като цяло тази тема и ми харесаха мненията в нея.Поздравления по тоя случай от мен
                            мене ме нема, в целата схема........

                            Comment


                            • #74
                              няма перфектни неща..............

                              ................и жена ми ме дразни от време на време по малко,но си я обичам и търпя,та така и автомобилите.и на мен ми писна да слушам тъпотии,но като им покажа бялата линия и почват.......ама тооо твоята е 2.4,ама тооо имаш и чип.........ееееее мама ви да . . а-----кво искате..


                              относно чисто новите коли,нямам кой знае какво наблюдение,но колега в работата ми си купи нова шкода фабия,е при първия дъжд,койта я валя,шкодата преспа на паркинга в работата.1-во с 300 зора отключи вратите,и след тва не успя да я запали.проблем в ел.инсталацията.

                              ......друг колега,който е майсторче и поправя колици,ми каза,че моята 156-ца е първата алфа влизала в гаража му.незнам от колко години бачка момчето.....не са малко.........а пред гаража, само опели,фв-та,нисани и тойоти......
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                                ...като ТS 16V и клонинга му JTS?!? Добре, че тази година вече спряха 147, а в края на годината като прекратят производството и на GT ще се свърши с този двигател-недомислица...
                                Аз не разбрах за кой JTS става дума? Щото само първото поколение JTS е клонинг на TS. После се появяват ония JTS-и с ГМ-ските блокове... Тва с бъговете на чертожната дъска за кой от двата важи? (питам, просто ми е интересно)
                                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                                Comment

                                Working...
                                X